Często nas o to pytają...

Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania naszych Klientów.

Stosujemy, w przeciwieństwie do większości serwisów, proste zasady. Jedna opłata abonamentowa (miesięcznie) za korzystanie z naszych usług. Nic poza tym. Do Twoich zamówień się nie wtrącamy - nie bierzemy za nie jakiejkolwiek prowizji. Pełen cennik abonamentów znajdziesz tutaj.

No jasne - w cenie abonamentu dostajesz swoją subdomenę w formacie NAZWA_RESTAURACJI.naGloda.pl (lub .restomat.pl). Możesz ją zmienić w dowolnym momencie w swoim Panelu Restauratora. Jeśli chcesz dodać własną domenę - napisz do nas, ogarniemy to też (niestety, opcji dodania własnej domeny w Panelu jeszcze nie ma - trzeba to zrobić przez formularz kontaktowy - ale to tylko kwestia czasu, zanim dodamy i to do panelu).

Konto wykupujesz na jeden miesiąc. Jeśli nie przedłużysz - nie będziemy wysyłać żadnych "ściągaczy" długów. Nic. Płacisz, korzystasz. Nie chcesz - robisz nam tylko przykrość, ale przeżyjemy ;-) Zawsze możesz do nas wrócić.

Twoje dane są u nas przechowywane przez okres 30 dni. Po tym czasie, wędrują jeszcze do specjalnej kopii zapasowej na wszelki wypadek - i czekają tam 3 miesiące. Po tym czasie - wszystkie dane usuwamy bezpowrotnie.

No jasne. Otrzymujesz od nas, bez zobowiązań do wykupienia abonamentu, 30 dni na całkowicie darmowe testy. nie pobieramy opłat wstępnych, nie wymagamy podawania karty, opłat testowych, nic. Zakładasz konto i od razu możesz zaczynać.

Rozpocznij swój dwutygodniowy test

Zacznij darmowy okres testowy - po nim zdecyduj, czy chcesz z nami zostać i jaki wybrać plan taryfowy.