Często nas o to pytają...

Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania naszych Klientów.

Stosujemy, w przeciwieństwie do większości serwisów, proste zasady. Jedna opłata abonamentowa (miesięcznie) za korzystanie z naszych usług. Nic poza tym. Do Twoich zamówień się nie wtrącamy - nie bierzemy za nie jakiejkolwiek prowizji. Pełen cennik abonamentów znajdziesz tutaj.

No jasne - w cenie abonamentu dostajesz swoją subdomenę w formacie NAZWA_RESTAURACJI.naGloda.pl (lub .restomat.pl). Możesz ją zmienić w dowolnym momencie w swoim Panelu Restauratora. Jeśli chcesz dodać własną domenę - napisz do nas, ogarniemy to też (niestety, opcji dodania własnej domeny w Panelu jeszcze nie ma - trzeba to zrobić przez formularz kontaktowy - ale to tylko kwestia czasu, zanim dodamy i to do panelu).

Konto wykupujesz na jeden miesiąc. Jeśli nie przedłużysz - nie będziemy wysyłać żadnych "ściągaczy" długów. Nic. Płacisz, korzystasz. Nie chcesz - robisz nam tylko przykrość, ale przeżyjemy ;-) Zawsze możesz do nas wrócić.

Twoje dane są u nas przechowywane przez okres 30 dni. Po tym czasie, wędrują jeszcze do specjalnej kopii zapasowej na wszelki wypadek - i czekają tam 3 miesiące. Po tym czasie - wszystkie dane usuwamy bezpowrotnie.

No jasne. Otrzymujesz od nas, bez zobowiązań do wykupienia abonamentu, 7 dni na całkowicie darmowe testy. nie pobieramy opłat wstępnych, nie wymagamy podawania karty, opłat testowych, nic. Zakładasz konto i od razu możesz zaczynać.

Rozpocznij swój dwutygodniowy test

Zacznij darmowy okres testowy - po nim zdecyduj, czy chcesz z nami zostać i jaki wybrać plan taryfowy.